دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1394 - 16:19

جهانگیری: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند برنامه‌ای جامع و عملیاتی است

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: برخی از محورهای برنامه‌ ششم توسعه منطبق با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تهیه شده است، با وجود این، باید برنامه‌ای جامع و عملیاتی که مورد اجماع همگان باشد، تدوین کنیم تا پس از تأیید رهبر معظم انقلاب، آن را اجرایی کنیم.
کد خبر : 42317

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، اسحاق جهانگیری از سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به عنوان فرصتی بی‌نظیر برای دولت یاد کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب تاکیدات ویژه‌ای بر اجرای این سیاست‌ها دارند و این امر فرصت ویژه‌ای را برای دولت ایجاد کرده است تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود همه‌ قوا و نهادهای عمومی و غیردولتی، برای پیاده‌سازی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی اقدام کند.


معاون اول رئیس‌جمهوری با یادآوری دیدگاه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، از همه‌ دستگاه‌های اجرایی خواست بیش از گذشته به اجرای این سیاست‌ها همت بگمارند تا بتوان از فرصت ایجاد شده، استفاده مطلوب کرد.


وی با اشاره به تدوین پیش‌نویس برنامه‌ پیاده‌سازی و اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی مسعود نیلی، مشاور رئیس‌جمهوری در امور اقتصادی و نیز برنامه‌هایی که در باب اقتصاد مقاومتی در ستاد اقتصادی دولت و با محوریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تدوین شده است، خواستار تلفیق این برنامه‌ها و تبدیل آن به برنامه‌ای عملیاتی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته